Dial-up (IOL)

whogo whogo at centrum.cz
Sat Apr 28 22:43:36 CEST 2001

No, tak abych to upresnil. Mam normalni interni modem (zadne
ISDN). Tuhle konfiguraci jsem opsal z nejakeho konfigu a priznam
se, ze ne vsechny direktivy jsou mi jasne...

Co se tyce toho problemu - zkousel jsem zadavat vsecny AT prikazy
manualne - dal jsem ppp a potom term

Vsechno jsem zadal - pripojilo se to, zalogoval jsem se, dokonce
mi to pridelilo IP a pak to spadlo...

Ale ze by to mohl byt hardwarevy problem si nemyslim - nikdy jsem
s tim modemem nemel zadne problemy - ani na linuxu...

Takze jesli ma jeste nekdo nejaky napad...predem dik

whogo <whogo at centrum.cz>