zvukovka pod 4,3R

michal.kutnohorsky at asp1000.com michal.kutnohorsky at asp1000.com
Fri Apr 27 10:25:28 CEST 2001

ahoj, nemuze rozchodit zvukovku pod 4.3R a gnome 1.2

do jadra sem pridal dle manualu

device pcm0
device sbc0

pro zvukokovku Sound blaster 16 (or AWE 32 kompatible) na ISA portu (udjae o
zvukovce z windoze sound blaster 16 or AWE 32 compatible, irq 10, dma 7,1
input/output 0x220)
potom sem zkompilovaj jadro (/usr/sbin/cofnig JADRO; cd ../../compile/JADRO;
make depend; make ; make install)
vsechno probejhlo v pohode
potom reboot
po rebootu cat /dev/sndstat
tady uz to vypsalo hlasku: "deviuce is not configured"
potom cd /dev; sh MAKEDEV snd0
to proslo v pohode
pak sem spustil gnome  a nabehnuti mi vypsali hlasku:" cant connect to sound
daemon, run esd"
tak sem pustil z terminalu esd a zase eerror :-): "/dev/dsp not configured"

pak sem este zkousel do do jadra misto vyse pospsanych hodnot dat:
device sb0 at isa? port 0x220 irq 5 drq 1
device sbxvi0 at isa? drq 5
device sbmidi0 at isa? port 0x330
device opl0 at isa? port 0x388
a pri kompilaci jadra mi hlasi chyby typu:
midi_synt.o(.text+0x512): undefined reference to synth_devs
100% je chyba mezi klavesnici a zidli

Precet sem si sound.doc, LINT a sound_config.h , ale moc chytrej z toho
nejsem
Predem diky za radu

Michal

-- Michal Kutnohorsky