Podvojny ucto pro Unix

Karel Zak zakkr at zf.jcu.cz
Mon Apr 9 10:23:11 CEST 2001

On Fri, Apr 06, 2001 at 05:50:41PM +0200, David Pasek wrote:
> Muje nazory k tomuto tematu:
>
> 1) o vyvojove platforme se klidne muzeme bavit a diskutovat ruzne pro a
> proti (BTW: Edasi uz nemas rad JAVU? To po te diplomce :-)) )
> Co jsem byl na softwerove konferenci u amiku, tak se mi zdalo ze 99%
> veci se tam vyviji v Jave a Smalltalku :-)), alespon by si to vsichni
> prali. A 110% :-) veci bezi na Oraclu (fuj, taky v nem neco delame a
> nechapu je, zlata sybase a kdyz uz opensource, tak MySQL)

 IMHO po ten analyze vam vyjde neco jineho nez MySQL :-)

> Osobne taky moc casu nemam, ale zase na druhou stranu kdo ho ma.
> Opensource hodne pouzivam, ale nikdy jsem na zadnem opensource projektu
> nedelal, i kdyz mam za sebou dost komercnich soft. projektu.

 Jak uz tu zaznelo na linux at linux.cz je toto tema oblibene. Pri posledni
velke debate na toto tema (cca 1/2 roku 2000) vznikla myslenka napsat
obecny aplikacni server orientovany na DB aplikace do nehoz by bylo mozne
"vpisovat" moduly v ruznych programovacich jazycich a definovat GUI
pomoci XML. Do neceho takoveho by pak bylo mozne napsat nejake ucetnictvi.
 Tadle myslenka uplne nezapadla a pred pul rokem vznikl projekt Mape
(httt://mape.jcu.cz). Pokud ma nekdo zajem tak pomoc (i na urovni debaty
a testovani apod.) je vitana. Zatim na tom delaji dva lide. Experimentalni
verze, ktera by ukazala o co autorum jde bude cca za mesic.

			Karel

--
 Karel Zak  <zakkr at zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/