Podvojny ucto pro Unix

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Fri Apr 6 10:35:36 CEST 2001

Ja jsem tady jen jako kibic, na nejaky vyvoj bych asi nemel cas, ale
nechcete to napsat v Jave?

To ucetnictvi je zrovna takova vec, kde neni nutno se prat s drivery pro
specialni hardware,
JDBC existuje pro ruzne databaze free i komercni, Ta databazova cast dala
odstinit a udelat to "nezavisle" na databazi.
Pro zaklad aplikace by slo pouzit Netbeans, ktere je open source a API
dostatecne otevrene pro to aby se na tom dala postavit uplne jina aplikace.
Navic by se tim dal zasahnout i windowsi segment "trhu". Vyvoj aplikaci v
Jave jde rychle od ruky.
Mozna, ze by se tenky client uzivatelskeho rozhrani dal bezet jako applet v
browseru.

To je jen takovy napad.

Mira

Karel Zak <zakkr at zf.jcu.cz>@freebsd.cz on 04/06/2001 10:07:38 AM