Ucetnictvi

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Wed Apr 4 16:21:32 CEST 2001

to je vec, ktoru by som ocenil aj ja, ale zrejme by to musel vyrabat
(resp. naprogramovat) niekto v cechach, alebo na slovensku, aby to sedelo
s nasou legislativou. ja pouzivam jednoduche uctovnictvo Alfa (zatial iba
demoverziu) zo Zilinskej firmy KROS s.r.o, ma stranku www.kros.sk
ale zatial som nezistoval, ci maju take daco aj pod inymi operacnymi
systemami. takze je mi luto, ze som vas aj napriek takemuto dlhemu mejlu
nepostesil, ale ak by sa vam podarilo daco zohnat, mam tiez zaujem 8)

vela stastia

s pozdravom Piftik

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...