KDE2.1

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Mar 28 15:08:49 CEST 2001

Erich Vinclav wrote (2001/03/28):
> Hmm, takze tak... Isto to vyskusam cez vikend. Funguje to aj pre konzolu?

Aha - definice klavesnice pro konzolu vlastne take moc neni. Jen muzu
odkazat do /usr/share/syscons/keymaps/ na sk.iso2.kbd (je to vubec
pouzitelne?) nebo cz.iso2.kbd nebo cs.latin2.qwertz.kbd.

> Pretoze nikde som nenasiel nejaky rozumny postup, ako rozchodit
> klavesnicu... Zrejme to ale
> chce este trocha casu :). Postupy z Linuxu akosi nefungiruju.

Do /pub/FreeBSD-local/i18n/4.x/README.txt jste se dival? Jen je
potreba ceske xxx nahradit na slovenske xxx, pricemz ono slovenske
xxx obcas neni (nastesti v ISO_8859-2 se shodujeme).

Do /pub/FreeBSD-local/i18n/sk_SK jsem presunul i soubor locales_sk.tar.gz.
Dovnitr jsem se jeste nedival, ted to mam s casem nejake nahnute.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science