freebsd a logicke partitions (problem s instalaci)

Pavel Kolesnikov k at les.cz
Mon Mar 19 19:22:34 CET 2001

Dobry den,

vcera jsem objevil maly problem, ktery se mi nepodarilo
vyresit za pomoci handbooku a k nemuz mi Google nalezl
pouze archivy cinskych konferenci.

Pokousel jsem se instalovat FreeBSD-4.2 na pocitac
s windows a pozustatky RedHatu. Na prvni fyzicke
partition jsou windows 2000, ktere jsem hodlal ponechat.
Druha je rozdelena jeste z dob Redhatu na dve logicke,
z nichz na prvni jsem zamyslel nainstalovat FreeBSD
a druhou ponechat i s puvodnim ext2 filesystemem.

Partition editor ovsem pusobil dojmem, ze logicke
partitions neuznava - zobrazoval mi je pouze jako jednu
fyzickou typu "unknown".

Mam to chapat tak, ze zamer nainstalovat FreeBSD na
jednu z logickych partitions (na puvodnim Linuxu /dev/hda5)
neni realizovatelny, nebo jsem nekde neco prehledl?

Omlouvam se, pokud to, co jsem prehledl, je notoricky
znama a pro FreeBSD nespecificka blbost :)

Diky

Pavel