xdm/wdm a cestina

Leo Galambos galambos at com-os2.ms.mff.cuni.cz
Thu Mar 15 01:46:38 CET 2001

Snazim se rozbehnout xdm (sp. wdm) na fbsd42/i386 s XF336. Xy jsou
nakonfigurovane s podporou cestiny - tj. normalne naskoci s cs-keyb, a lze
prepinat na us-keyb. Pri uziv. sezeni to krasne funguje vcetne diakritiky.

V xdm mi ale toto prepinani nefunguje (?) a to je velmi neprijemne hlavne
u hesel. Prepinani presneji funguje - ale prepne na hluchou klavesnici
(zadny stisk klavesy neni systemem registrovan), a lze se pak pouze
opetovne vratit na ceskou, ktera funguje. Tedy az na diakritiku (coz u
logovani nevadi) a az na specialni znaky, ktere jsou rozmisteny jinak nez
je "bezne" a to vadi prave u psani hesel.

Nevite nekdo prosim, jak to rozchodit? Nevite, ktery klon xdm je po teto
strance funkcni? Nejde treba nejak nastavit, aby Xy nabihaly nejdriv s
us-keyb, a prepinaly do cs-keyb?

Diky

-g-

Pozn. Xdm zapinam pres /etc/ttys na workstation, cele Xy jsou na NFS
serveru a lokalni root workstation je tam veden jen jako nobody.
<>/X11/xkb/compiled je nalinkovan na lokalni svazek, takze tam ma lokalni
root plnou moc, veskere r/w soubory (logy atp.) jsou prehozeny take do
lokalnich svazku.