Sendmail

Dan Lukes dan at gw.nic.cz
Wed Feb 28 16:38:46 CET 2001

David Pasek wrote:

> Potrebuji se zbavit windowsovych viru, ktere chodi postou do vnitrni
> site.
>
> Chtel bych automaticky skenovat mailove attachmenty, kdyz mail prijde do
> nejakeho mailboxu.
> Neresil jste nekdo takovy problem?
>
> Jelikoz podle mne asi neexistuje nic takoveho jako AVG nebo AVAST pro M$
> Exchange pro FreeBSD, tak mne napada jine reseni.

	Existuje McAfee Scan pro FreeBSD - je akorat nutne si napsat vlastni
mail.local tak, aby volal puvodni mail.local. ale mezitim postu
profiltroval pres Scana. Jsem si jist, ze neco takoveho je i hotovo, ale
nepatral jsem po tom a nevidel to.

Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz
AKA: dan at nic.cz, dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz