Sendmail

Tomas Hodan tomas at hodan.sk
Wed Feb 28 13:32:05 CET 2001

skus http://amavis.org/

tomas

-----Original Message-----
From: owner-users-l at freebsd.cz [mailto:owner-users-l at freebsd.cz]On Behalf Of
David Pasek
Sent: Wednesday, February 28, 2001 1:16 PM
To: users-l at freebsd.cz
Subject: Sendmail

Potrebuji se zbavit windowsovych viru, ktere chodi postou do vnitrni
site.

Chtel bych automaticky skenovat mailove attachmenty, kdyz mail prijde do
nejakeho mailboxu.
Neresil jste nekdo takovy problem?

Jelikoz podle mne asi neexistuje nic takoveho jako AVG nebo AVAST pro M$
Exchange pro FreeBSD, tak mne napada jine reseni.
Nastavit mailovy filtr (treba program v perlu) na kazdeho uzivatele, a
uriznout jim attachmenty.

Nemate to nekdo vyresene?
--
David Pasek