Novinky v lokalizaci ve FreeBSD

Petr Holub hopet at chemi.muni.cz
Fri Feb 9 13:39:19 CET 2001

> Na jednu stranu je to docela dobre, ale na druhou stranu lze ocekavat,
> ze nastanou problemy s desetinnou carkou u realnych cisel stejne
> jako v jinych systemech...

Nikdy jsem se locale bliz nezabyval, ale nedal by se tam udelat nejaky
alias (ze tecka vlastne taky muze byt carka)?

Petr

                            Petr Holub
                        Masaryk University
Dept. Physical Chemistry              Supercomputing Centre Brno
Faculty of Science                   Institute of Compt. Science
Kotlarska 2, 61137 Brno, CZ        Botanicka 68a, 60200 Brno, CZ
phone: +420-5-41129312                    phone: +420-5-41512278
e-mail: hopet at chemi.muni.cz            e-mail: hopet at ics.muni.cz