Sock, seznam oprav

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Mon Nov 6 10:48:23 CET 2000

Vsechny zmeny se posilaji do konference cvs-all at freebsd.org
(cvs-all-digest at freebsd.org). Jedna moznost tedy je se tam
prihlasit a nechat si poslat starsi zpravy. V tom bych se ale
moc hrabat nechtel, protoze tech zprav je moc. Na WWW
http://www.freebsd.org/search/search.html je mozne v cvs archivu
vyhledavat (Commit).

Urcite lepsi moznosti je prohledavat primo CVS strom. Pres ftp
je zpristupneny na ftp://ftp.freebs.cz/pub/FreeBSD-cvsup/. Nebo je
mozne si cely cvs strom zmirrorovat i pres cvsup klienta stejne
jako to delaji slave cvs mirrory. A nejlepsi moznosti je nejspis
podivat se na http://www.FreeBSD.org/cgi/cvsweb.cgi/ - CVS pres WWW.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science