Problem s on-board NIC interface na Tulipu

Lubos Dolezal L.Dolezal at sh.cvut.cz
Fri Nov 3 19:40:44 CET 2000

> Pokud mate na mysli, jestli jsem do _MYKERNEL_ pridal radek typu
> device lnc0 at isa? port 0x280 IRQ 10 atd...
>
> tak samozrejme. Port a IRQ je okopirovany z LINTU, ale protoze je ta karta
> na boardu, tak mam podezreni, ze ma prave jiny port || IRQ. A ja nevim, jak
> ho zjistit.
>
> Lukas Smiga, xsmiga at informatics.muni.cz

dobry vecer,

nedavno jsem rozbihal FreeBSD na Compaq Prosignia 500, ktera mela prave
sitovku Lance... kdyz jsem do kernelu dal radek z lintu, ten ktery je
uveden, ale problem byl v tom, ze ta sitovka je pci takze to na ,,at isa``
nefungovalo... stacilo tedy pridat jen device lnc0 a jede to v poradku.
Nevim jestli tohle je presne reseni vaseho problemu, nicmene se me to
vybavilo, kdyz jsem videl to lnc0 :)

--

            L. ,J.` D.

		    ICQ:  63.52.37.35	talk: Jeff at rammstein

                    mail: jeff at mail-box.cz   IRC: #cvut

			   http://rammstein.sh.cvut.cz