PostgreSQL 7.0.2

Leo Galambos galambos at com-os2.ms.mff.cuni.cz
Sun Oct 1 20:33:01 CEST 2000

Zdravim vsechny vespolek!

Mam dosti znacne problemy se $SUBJ na fBSD41/i386. Masina je SMP, ale
osazena 1xPIII (cca 700, ale to nehraje roli IMHO), spousta pameti, disky
bez RAID-n na SCSI3, radic 7890 integrovany do boardu. Bezi to nad
originalnim kernelem, ktery by snad mel umet SYSVSHM/SEM/MSG,
DEFAULT_ENCODING je LATIN2.

1. Pokud se engine nahodi s '-w' parametrem u demonu (v pgsql.sh), coz by
melo pockat na nahozeni socketu od DB, nestane se tak, i kdyz uz DB zije a
vesele funguje, proste to zatuhne nahazovani masiny

2. Pri vetsi zatezi cca kolem 10konekci/s sebou boucha vesele dolu

3. velice casto pise, ze ma nedostatek file handlu, ale nenasel jsem
odvahu tomu dat unlimit. a) co kdyz i to neodstrani chybu b) nechci aby mi
to vyzralo zdroje c) autori o tom nikde nepisi

BTW: obcas se mi take stalo, ze po spusteni pgsql.sh (pouze pri
inicializaci systemu), nebyl pristupny /usr a /lib. jako kdyby 'su' pro
demon chrootilo do PGDATA/.. a to jako r00t. k tomuto chovani stacilo jen
potrapit DB jako root, treba tam dat 'root' usera nebo zalozit DB pod
rootem. proste to bylo dost zvlastni :)

Rad bych se zeptal, jestli nekomu pgsql702+fbsd41 bezi, abych pripadne
zacal resit HW stranku s dodavatelem :). A pokud takovy stastlivec
existuje, zda musel jeste neco dokonfigurovavat (ulimit atp.).

Diky za pomoc!

-g-