bootmanager

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Wed Aug 30 22:33:33 CEST 2000

On Wed, 30 Aug 2000, Petr Holub wrote:

> DDV,
>
> netusite nekdo, jak si zkonfigurovat bootmanager z FreeBSD k obrazu
> svemu (tj. hlavne aby pri bootu systemu vypisoval napr. pro Win2000
> neco jineho nez "??").

Rekl bych, ze konfigurovatelny nijak neni.

Nevim, na jakem FS mate nainstalovane Win2000, ja je mam shodou
okolnosti na jednom compu spolu s FreeBSD, jsou na NTFS, a FreeBSD
bootmanager (4.1-R) je oznacuje jako WinNT.

Co by melo zafungovat je podivat se do jeho zdrojaku, a rozsirit tabulky
nazvu partitions podle type-id partition o prislusny filesystem.

Ocekaval bych to to nekde /usr/src/sys/boot

... a ano, skutecne, /usr/src/sys/boot/i386/boot0/boot0.s ma na konci
tabulku type-id a tabulku jmen. (napr 0x6 je dos, 0xa5 je FreeBSD)

Pokud tam doplnite neco uzitecneho, bude mit smysl to podstrcit nekomu
ke commitnuti.

		S pozdravem

				Vladimir Mencl