Pracovni prostredi ...

Stefan Billik steve at steve.sk
Wed Aug 16 12:14:24 CEST 2000

Tomas TPS Ulej wrote:

> A nebude to skor otazka uspory casu? :) Ono je jednoduchsie
> vizualizovat a pamatat si nieco priblizne ako mat v hlave presne cesty
> pri 200g dat :)

Re: uspora casu:
Na prikazovom riadku som sa naucil urcitej obratnosti, ktoru vyuzivam vsade.
Casto pracujem na systemoch, o ktorych neviem ani aka verzia cohosi je tam,
nepotrebujem syntax highliting na to, aby som videl do kodu, a vlastne tym, ze
pouzivam joe som nuteny "pekne pisat". (Ked pomaham programatorovi, co v
Homesite edituje php skript tak si trham vlasy.)

mc vyuzivam dost casto, ale nie som strateny, ak:
mc: Command not found.

Joe je skoro vsade. (je tu Joe?)

Dalej poznam ludi, pre ktorych je najjednoduchsie
vstat, prejst 3 m zapnut NT $erver, Ctrl-Alt-Del, prihlasit sa, spustit nieco a
klikat pravym/lavym tlacidlom, pokial nedosiahnu svoj ciel... (ak ho dosiahnu)

s.