Pracovni prostredi ...

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Aug 16 12:13:48 CEST 2000

Tomas TPS Ulej wrote (2000/08/16):
> A nebude to skor otazka uspory casu? :) Ono je jednoduchsie
> vizualizovat a pamatat si nieco priblizne ako mat v hlave presne cesty
> pri 200g dat :)

Jenze pro nekoho uspora casu znamena zadny filemanager nepouzivat,
protoze by ho pri praci jen zbytecne zdrzoval. Jednodussi a rychlejsi
jsou zcela nezavisle pojmy.

Ja pouzivam ve FreeBSD jen vi/bash. Na ostatnich systemech mi casto
staci vi/ksh a v pripade potreby obcas spustim i vim/bash.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science