Zurnalovaci FS

Petr Holub hopet at chemi.muni.cz
Tue Jul 25 14:25:22 CEST 2000

> mohl bys me prosim navest na nejaky informacni zdroj, ktery uvadi, ze ffs
> je zurnalovy?

Takze sorry - ted jsem se byl poradit za moudrejsimi: FFS zurnalovaci neni
(ale nekde jsem tu informaci cetl, takze mi to zustalo v hlave, lec spatne).
Sice
co do rychlosti fsck je opravdu docela svizny, ale skutecne zurnalovaci neni.
Skutecne zurnalovaci je LFS, ktery je ale poradne podporovan pouze v NetBSD.
(Zase jsem se dozvedel pri te prilezitosti, ze mam pouzivat nejaky opravdovy
OS, napr. NetBSD, ze... ).

Takze omlovam jeste jednou se za mystifikaci (a aspon jsem se zase sam poucil,
jaky jsu trdlo). Pokud jde ale o ten fsck - kdyz jsem si s tim hral, tak to
oproti linuxu
bylo fakt o hodne rychlejsi...

Petr

                            Petr Holub
                        Masaryk University
Dept. Physical Chemistry              Supercomputing Centre Brno
Faculty of Science                   Institute of Compt. Science
Kotlarska 2, 61137 Brno, CZ        Botanicka 68a, 60200 Brno, CZ
phone: +420-5-41129312                    phone: +420-5-41512278
e-mail: hopet at chemi.muni.cz            e-mail: hopet at ics.muni.cz