Zurnalovaci FS

Petr Holub hopet at chemi.muni.cz
Tue Jul 25 12:50:26 CEST 2000

> existuje nejaky software pro zurnalovani na FreeBSD? Mate s tim zkusenosti?
> Budu muset neco pouzit na disk 45 GB a dosavadni 6 GB s Linuxem a ext2
> nedavno po vypadku nabihal 3/4 h.

Pokud je mi znamo, tak na vsech BSD unixech je FFS, ktery je
od prirody zurnalovaci se vsim vsudy. Schvalne jsem si tohle
se svym FreeBSD strojem zkousel (2x14 GB disky + 50 GB SW diskove
pole - vinum) tak, ze jsem ho z niceho nic vypnul, kdyz makal
a fsck pri bootu trval asi 3 min (uz si to uplne presne nepamatuju).

S pozdravem

Petr

                            Petr Holub
                        Masaryk University
Dept. Physical Chemistry              Supercomputing Centre Brno
Faculty of Science                   Institute of Compt. Science
Kotlarska 2, 61137 Brno, CZ        Botanicka 68a, 60200 Brno, CZ
phone: +420-5-41129312                    phone: +420-5-41512278
e-mail: hopet at chemi.muni.cz            e-mail: hopet at ics.muni.cz