PostgreSQL a Cestina/Slovencina (LONG) (fwd)

David Marko dmarko at digi-trade.cz
Fri Jul 21 11:28:08 CEST 2000

Prispevek Juraje Chlebce to konecne uvedl na svetlo. Opravdu to funguje
presne tak, jak napsal. Ceske razeni a vubec je bez problemu.

Snad jeste jedna vec na kterou jsem pri instalaci narazil. Pokud se
kompiluje s "--enable-multibyte" tak pri inicializaci pres ./initdb -D
/usr/local/pgsql/data mi to vyhodilo chybu (error xx:  pg_encoding no valid
ci neco takoveho) a nepohnul jsem se dale. Stacilo vsak napsat
"LD_LIBRARY_PATH=/usr/local/pgsql/lib; export LD_LIBRARY_PATH" a vse se
nainicializovalo a jede vporadku. Byl tu tedy problem s nalezenim knihoven.

Myslim ze cela ta diskuse byla prinosna a existuje nyni vcelku jasny
postup, jak ny to. Jinak, jak nekdo jiz zminoval, asi to cele patrilo do
jineho fora nez o FreeBSD.

S pozdravem,
David Marko