Dotaz na PostgreSQL na FreeBSD

Rehor Petr p.rehor at decros.cz
Thu Jul 20 16:13:58 CEST 2000

> Opravdu je to problem v tom, ze jsem to tam tukal v CP1250
> a ta neni identicka s ISO-8859-2.
> Chtel bych se zeptat, jak se toto resi? Klient je Windows
> (browser- cp1250) a pres PHP se to tam sype do SQL s nastavenym
> ISO-8859-2? Takhle se to zakonite rozjede.

Zkuste mod_charset pro Apache z http://apache.lexa.ru
Ten umi dynamicky prevadet znakove sady pro data v GET i POST obema
smery. Pak vas nezaskoci ani Macintoshe nebo KOI8CS :-).

> Jinak dekuji vsem za jejich podporu, doufam ze to budu moci
> nekdy vratit.

Prave jsem si zacal s PostgreSQL hrat a chtel jsem zjistovat jak to
tam chodi s nabodenicky. Diky za usetrenou praci.

Petr Rehor