Dotaz na PostgreSQL na FreeBSD

Libor Kral libor at stuare.cz
Thu Jul 20 10:06:00 CEST 2000

Ja bych doporucil instalaci z portu.
Ale jestli trvate na instalace ze zdrojaku,
pridejte k parametrum configure, ktere jste zadal:
                --enable-multibyte=LATIN2
Jak jsem jiz psal, prostudujte dokumentaci. Kdyz
rozbalite zdrojaky, tak v adresari doc najdete
i soubor README.mb
Najdete tam navod jak nastavit ruzna kodovani na ruzne tabulky atd...

Jinak pouzivam Postgres vice jak rok, nejsou zadne problemy a jsem
spokojen. Take se na Postgresu dost pracuje, tak bych to videl perspektivne.
Kdysi jsem dost vahal, zda MySQL nebo Postgres. Rudolf Cejka mi tehdy
rikal, ze by to byla docela zajimava diskuse pro tento list.
Mozna prisel ten spravny cas :-)
Me rozhodnuti tenkrat padlo na Postgres, mimo jine kvuli transakcim.
Provozuji na nem m.j. databazi velikosti asi 8 GB, pristup po webu pres php.
Drzi se dobre i co se tyka rychlosti.

                Libor Kral

On 20-Jul-00 David Marko wrote:

> Ten
> make DEFAULT_ENCODING=LATIN2
> jsem nedelal, kompilaci jsem delal primo se zdrojaku na postgresql.org.
> Jak nastavit ./configure? Jake parametry?
>

> Jinak dekuji za odpoved. Pouzivate Postgres jiz dele? Jake s ni mate
> zkusenosti?
>
> S pozdravem,
> David Marko
> I.F.T. DIGI TRADE spol. s r.o.
> [...]