Dotaz na PostgreSQL na FreeBSD

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Thu Jul 20 08:09:49 CEST 2000

David Marko wrote (2000/07/20):
> chtel bych se zeptat, jestli ma nekdo zkusenost s nastavenim locale pro
> spravne razeni PostgreSQL. Sestavil jsem si PostgreSQL 7.02 (s
> ---enable-locale) na FreeBSD 4, nastavil jsem locale na
> LC_ALL=cs_CZ.ISO-8859-2 ale radi to spatne. Nektere znaky jsou zarazeny
> spravne, ale jine ne.

S PostgreSQL jsem si nehral, ale pokud se ma jednat o systemove locales,
tak mezi ISO a 8859 je podtrzitko. Navic spis doporucuji LANG misto LC_ALL:

LANG=cs_CZ.ISO_8859-2

Ale kdyz pisete, ze nektere znaky jsou a nektere nejsou zarazeny, tak
je to divne a v tomto asi problem nebude. Docela by me zajimalo, ktere
znaky myslite. Treba jsem se nekde seknul v definici razeni.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science