X pri startu a 3c503 Etherlink IITP

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Fri Jul 14 12:19:08 CEST 2000

Pri WindowMaker-i je jeden postup, ktory musis vykonat predtym, nez
prvykrat spustis WM. Z konzoly musis spustit wmaker.inst, vykona asi take
veci, ako v tvojom home adresari vytvori zopar adresar potrebny pre chod
WM. Takze pokial si o tomto nevedel, tak to vyskusaj. Ja som pod xdm behal
aj na KDE a teraz beham na WM. Ani s jednym som nemal problemy. Pri KDE by
som este rad upozornil na jednu vec, ze ked som kompiloval KDE z portov
(btw, kompilacia trvala pre KDE2 asi 7 hodin na mojom amd k6-2 266 a 64MB
ram), a aj ked som KDE instaloval z packages, tak som musel este spravit
linky.. tzn. vytvorit adresar

mkdir /usr/local/kde

a linky tak, aby adresar /usr/local/kde/bin ukazoval na /usr/local/bin
/usr/local/kde/share -> /usr/local/share
/usr/local/kde/include -> /usr/local/include
/usr/local/kde/lib -> /usr/local/lib

Skus aj toto, pokial toto nepomoze, tak uz fakt neviem 8))

S pozdravom Piftik.

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...