instalace FreeBSD na SCSI iomega JAZ 1GB drive

Jiri Kastner indy.j at worldonline.cz
Wed Jul 12 13:07:36 CEST 2000

Zdravim,
v práci mam na zkoušení různých OS SCSI iomega disk JAZ 1GB. Linux z toho
beha perfektne, ale to uz se neda rici o FreeBSD a Solarisu, ty je sice
mozno na tento disk nainstalovat, ale po chvili mi kernel hlasi, ze ho
nemuze pripojit, i kdyz z nej BootMgr z inst FreeBSD bootuje jadro. Zajimalo
by me, cim to, ze jadro linuxu ho "zamkne" a bere ho jako pevnej disk,
kdezto jine freebsd a solaris nikoliv? Je moznost to zmenit nejakym
parametrem?

S pozdravem
Jiri Kastner

P.S.: radic je SCSI PCI NCR C810 (to mi hlasi woknouse, linux hlasil
podobnej). JK.