openssh

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Tue Jul 11 12:11:49 CEST 2000

Ladislav Kostal wrote (2000/07/11):
> Nemate blizsie informacie, kedy by to tak mohlo byt?

Celou akci zvladli tento vikend a cvsup-mirrory uz dostaly instrukce
na aktualizaci, coz jsem delal vcera (jedinym master serverem je ted
cvsup-master.FreeBSD.org). Takze se da rict, ze akce uz skoncila.

Jen nechapu par veci a zatim jsem nemel cas se tim zabyvat:

* Soucasny stav rusene cvs-crypto kolekce mi neni zcela jasny - zda
  ji jeste cvsup servery podporuji, zda ji zna i nas mirror (:-))
  a zda bych ji nemel proti instrukcim navic zkusit zablokovat.

* Netusim, zda s uvolnenim exportu dojde ke sjednoceni instalace.
  Mam ale trochu obavu, ze tady zustane stale problem. Pokud to spravne
  chapu, v Americe librsaINTL pouzivat i nadale nesmeji a problemy
  tedy mozna castecne zustanou.

???

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science