Staroffice 5.2

Aleš Kotmel Kotmel at annexnet.cz
Fri Jun 30 14:29:51 CEST 2000

Stahnul jsem si pres registracni formular na www.sun.com soubor
so-5_2-ga-bin-linux-en.bin. Soubor ma cca 95,334 kB (podle Windows). V KDE
jsem z terminaloveho okna spustil tento soubor a instalace normalne
probehla.
Neinstaloval jsem SO5.2 pres porty, proste jsem jen zkusil SO nainstalovat
primo spustenim instalacniho souboru.
Pouze v meny KDE ve vetvi SO nechodi korektne tlacitka na setup a SO. Je to
tim, ze se SO nainstalovalo do jineho adresare, nez na ktery odkazuji
tlacitka v KDE.
Ve FreeBSD mam nainstalovany modul pro linux 6.1.
Vypis vam mohu poslat, ale az v pondeli, protoze nam pocitac s FreeBSD a SO
doma, kde ho pouzivam jako testovaci.
A nebo vam poslu v pondeli adresu  a pristup do PC a muzete se v nem projit