Staroffice 5.2

J.Retzer J.Retzer at sh.cvut.cz
Fri Jun 30 11:47:18 CEST 2000

> Zkousel jsem nainstalovat SO5.2 na FreeBSD 4.0-STABLE a instalace probehla
> napoprve korektne a bez problemu.

Hmmm tak to bych chtel opravdu videt....mam tez 4.0-Stable a pise mi to
uplne stejnou chybovou hlasku.
Mam tu navod od kamarada (doufam, ze se na me nebude zlobit za
zverejneni-)))

1) Vytvor skript 'uname', ktery vypisuje 'Linux'. Pak ho hod do cesty
   pred systemovy uname.

2) nainstaluj SO52

3) smaz ten uname skript

4) Oprav skripty setup a soffice (oba stejnym zpusobem) tak, ze:
   a) prvni case:
case $sd_platform in
SCO_SV)  test=/bin/test     ;;
FreeBSD) test=/bin/test     ;;
*)       test=/usr/bin/test ;;
esac
   b) druhy case:
case $sd_platform in
  SunOS)
SAL_IGNOREXERRORS=1
export SAL_IGNOREXERRORS
LD_LIBRARY_PATH=.:/usr/openwin/lib:../lib
export LD_LIBRARY_PATH
;;
  Linux)
LD_LIBRARY_PATH=.:../lib:$LD_LIBRARY_PATH
export LD_LIBRARY_PATH
;;
  FreeBSD)
LD_LIBRARY_PATH=.:../lib:$LD_LIBRARY_PATH
export LD_LIBRARY_PATH
;;
      *)
;;
esac

5) muzes spustit...

Ja k tomu dodam, ze potom instalace probehla bez problemu, ale spousteni
samotne aplikace skoncilo nedefinovanou chybou. Kamaradovi to pry funguje
bez problemu.

Jr