Groff parametry : Re: Jak lze precist z WinNT, UFS partition ?

Peter Keklak peter.keklak at cssz.cz
Mon Jun 12 07:52:41 CEST 2000

> Mimochodem,
> Kdyz uz tady pisu, rovnou se zeptam:  Muzete mi nekdo napsat
> presnou syntaxi prikazu groff, abych na vystupu dostal opravdu
> jen ten text manualove stranky ? V linuxu mi to jde pekne, ale
> kdyz aplikuju tu samou posloupnost parametru ve freebsd, vyleze
> mi paskvil.

Ahoj,
Kdybych se o 20 minut dyl vrtal v manualech, nemusel bych
otravovat v konferenci :-)
mozna se to tady nejakymu zacinajicimu nadsenci bude hodit:

man security.7.gz | col -b | more > security.txt

V souboru *.txt mate krasne naformatovanou manovou stranku
prevedenou do ciste textove podoby.

PK :: Pisek