Jak lze precist z WinNT, UFS partition ?

Peter Keklak peter.keklak at cssz.cz
Mon Jun 12 07:28:22 CEST 2000

Vladimir Guzma píše:

> Len kratky dotaz..
> Zaregistroval niekto ze ked citate ntfs z FreeBSD tak ide cela bezpecnost do
> haja?
> Spravil som si ako administrator nejake adresare na ktore nemal nikto
> pristup (v nt)
> ale z FreeBSD to po primontovani citam jedna radost:-))

To je jasna vec. NT jsou "bezpecna :-)" jen na bezicim systemu.
Musel,bys pouzit jeden komercni program, ktery ti NTFS
zakryptuje.
U BSD je to obdobne: ukradnu HDD, pripojim do svyho kompu,
nabootuju z minisystemu jako root a vesele ctu, nebo se mylim ? V
prvni rade je treba zajistit bezpecnost OS na nejnizsi urovni...
--

        Keklak Peter, sysadmin at OSSZ Pisek

						    "...Wake up Neo..."