Groff parametry : Re: Jak lze precist z WinNT, UFS partition ?

Peter Keklak peter.keklak at cssz.cz
Fri Jun 9 07:24:03 CEST 2000

Jiri HUDAK píše:
> Ahoj,
>  a co si naistalovat vmware! Je to sice pomalejsi potrebujes
> rychlejsi stroj a vic pameti. (mam 128MB RAM a 466MHz celeron).
>  A funguje to celkem slusne.
> Da se pouzit i bosch.(www.mandrake.com)
> Jirka

Ahoj,

vmware jsem s uspechem odskousel na PIII, 128MB RAM a jede
opravdu skvele, ale je to prece jen komercni produkt, ktery si za
svuj plat u statni organizace nemohu dovolit :-( Mohu si dovolit
jen produkty ktere se mi opravdu vyplati pouzivat, jako je OS,
Translator atd... Potrebuju to hlavne doma a tam mam 486/100MHz,
32MB RAM a bohuzel jen 250MB disk pro BSD a 540 pro WinNT. Bosch
jsem neotestoval, ale s doslechu vim, ze nekdy zlobi klavesnice
a mys. Jak je to teba s emulaci sitovky, nevim. Pravdou je, ze k
cemu to bude slouzit, ani zadnou sitovku potrebovat nebudu a
navic je to freeware. Rozhodne vyzkousim...

Ale spis jsem uvazoval o nejakem driveru, ktery mi ten BSD-ckovy
disk pripoji jako treba jednotku E:\ a ja si jen otevru HOWTO,
nebo Info soubor, hodim do translatoru a prelozim.

Mimochodem,
Kdyz uz tady pisu, rovnou se zeptam:  Muzete mi nekdo napsat
presnou syntaxi prikazu groff, abych na vystupu dostal opravdu
jen ten text manualove stranky ? V linuxu mi to jde pekne, ale
kdyz aplikuju tu samou posloupnost parametru ve freebsd, vyleze
mi paskvil.

diky
--

        Keklak Peter, sysadmin at OSSZ Pisek