nastaveni natd / firewallu

jiri at navratil.cz jiri at navratil.cz
Mon May 29 12:27:48 CEST 2000

Zdravim Vas,

potrebuji pomoct s nastavenim firewallu.

Stroj prijima postu z Internetu, spravuje domenu, ma WWW server.

Pouziva NATD a squid pro pristup vnitrni site 192.168.1.0/255.255.255.0
ven.

Dale je dovnitr naroutovana mala sit, pro stroj, ktery potrebuje pouzivat
NetMeeting.

Chtel bych mit default pravidlo v kernelu na deny all, aby z venku
fungoval prijem posty, dns dotazy a www dotazy. Umoznit routovani
NetMettingu na vnitrni stroj s pevnou IP. Aby ze vnitrni site ven chodilo
vsechno vc.  ping a traceroute.

Zkousel jsem to podle literatury, ale vzdy mi neco zlobilo. Verim, ze uz
to mate nekdo takto ci podobne vyresene.

Dekuji za rady.

Jiri Navratil