"public"tisk v Sambe

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Fri May 19 12:44:23 CEST 2000

Ahoj !

Pouzivate nekdo pri tisku pres Sambu definici tiskarny jako public aby na
ni mohli tisknou i lide, kteri na SMB serveru nemaji konta?
Me se to nejak nedari rozchodit. Manual u direktivy guest account rika, ze
na nekterych systemech nelze tisknout jako "nobody"
To bych pochopil, ale me se ale nedari tu tiskarnu pro ty hostujici
uzivatele ani vylistovat.  V logu se objevuji hlasky o tom, ze prislusny
uzivatel-host (treba "ivan"), ktery ty sluzby listuje neni uveden v
databazi UNIXovych hesel. Ale o to prave jde aby tam nemusel byt,.

Dik

Mira

P.S. jeste jedna vec - na masinach, kde jsem nainstaloval 4.0 dochazi k
nejakym timeoutum pri prvni pouziti sluzeb jako telnet, ftp, ssh na nejaky
pocitac v te same siti pokud ho uvedu jen jmenem bez domeny napr.
     telnet ferda
namisto
     telnet ferda.cze.ra rockwell.com

Trva to tak pul minuty nez ta sluzba nabehne, ale pripadny nslookup (treba
nslookup ferda) odpovida okamzite.

Na masinach s 3.x se mi pri stejne nastavenem /etc/resolv.conf nic takoveho
nedeje.