Cestina do Xwindows

Ondra Koutek bobacek at volny.cz
Wed May 10 07:48:52 CEST 2000

Moc dekuji vsem zucastnenym za snahy popsat lokalizaci FreeBSD a
xwindows.
Nicmene jsem narazil na dva drobne problemy a oba se tykaji ceske
klavesnice.

1) Ceska klavesnice na consoli - Prepinam pouze docasne pomoci AltGr.
Trvale nejsem sto zmenit klavesnici. Navic po spusteni xwindows dojde k
odstraneni ceske klavesnice z konzole.

2) Kdyz jsem si v xwindows nastavil    XkbLayout       "czsk"
pri v miste include "us(pc102)" mi xwindows krici, ze layout us nema
sekci pc102. Jenomze on ji ma.

Pokud by nekdo z vas vedel, v cem by mohl byt problem byl bych mu
zauzlovan. Dekuji.

Ondra Koutek