Kompilacia Nedit

Juraj Chlebec aka Havran havran at belit.nextra.sk
Fri Apr 14 19:10:34 CEST 2000

Dobry den,

Pokusam sa skompilovat cez porty xwin text editor nedit... Bohuzial pri
make si to stale pyta Motif kniznicu. Podla rady som nainstaloval LessTif
ale nejak to nepomohlo. Potom som pozrel man ports a tam som nasiel
premennu prostredia MOTIFLIB v ktorej som nastavil cestu k libXm.a ...
Tiez to nepomohlo.... Viete mi poradit ako to prinutit aby to zbehlo ?
Vdaka

					Juro Chlebec

--
         Mikoviniho  4                 Voice: (0421) 087 / 515 425
    ____ __  _ _    ____ __  _             havran at belit.nextra.sk
   (_ || ||\ || |  (_ || || |_         http://belit.nextra.sk/~havran
   __)||_||_|||_|  __)| | |_|_             Commodore 64 is alive !
       W E B  D E S I G N