Velky problem so SSH

Ladislav Kostal kostal at ekon4.uniag.sk
Tue Apr 4 16:50:40 CEST 2000

On Tue, 4 Apr 2000, Martin Machacek wrote:

> Zatim jsem na tento problem nikde nenarazil a mam tady sit plnou uzivatelu
> s Windows, kteri kazdou chvili rebootuji v okamziku, kdy jsou pripojeni na
> server pres SSH. REkl bych, ze ssdh ukonci korektne vsechny procesy, pro
> ktere je "process group leader". Domnivam se (ale nema cas to overit),
> ze je ukoncuje tak, ze jim posila signal Hang Up (HUP). Pokud nektery
> z procesu tento signal ignoruje, tak ho sshd neukonci.

Dakujem velmi pekne, chyba bola v tom. Ja som dal tomu skriptu zachytavat
vsetky signaly cez trap:)) Teraz som tam nechal chytat iba 2 a 18, staci
to? Ale to s tymi visiacimi procesmi sa mi stavalo aj predtym (ale v
mnesej miere) a vtedy som ziadne experimenty nerobil, ale teraz si musim
pockat na najblizsi taky pripad.

Este raz velka vdaka, usetrili ste mi kopec casu a nervov:)

Ladislav Kostal