Velky problem so SSH

Ladislav Kostal kostal at ekon4.uniag.sk
Tue Apr 4 11:53:38 CEST 2000

Zdravim,

Mam nasledovny problem a bol by som velmi stastny, keby ste mi ho pomohli
vyriesit, lebo je to dost surne:

Uzivatel sa pripoji pomocou SSH klienta (jedno akeho) na server (openssh
alebo klasicky sshd). Namiesto shellu mu bezi aplikacia napisana pomocou
dialog. Ak sa odhlasi nekorektne (teda stlaci krizik vpravo hore v okne
klienta vo Windows), proces dialog (alebo aj iny prave spusteny) zostane
visiet a snazi sa vytazit procesor na maximum. Ak je takychto procesov
viac, "podelia" sa o tu zataz a load stupa do nehoraznych vysok, az sa na
serveri neda pracovat. Tento problem mam uz dlhsie, ale teraz sa to
dostalo uz do neudrzatelnej situacie, ked kazdu chvilu musim rucne zabijat
procesy uzivatelov.

Co sa s tym da robit? Preco nevie sshd korektne ukoncit spojenie a zrusit
vsetky procesy? Da sa to niekde nastavit (ako limit)? Napadlo ma napisat
aplikaciu co to bude kazdu chvilu kontrolovat, ale to je len ako posledna
moznost:(

Prosim, navrhnite mi nieco, lebo uz neviem co s tym...

Vdaka za odpovede

Ladislav Kostal