Mate nekdo knihu The Complete FreeBSD?

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Fri Mar 31 15:28:15 CEST 2000

Vsem, kteri se mi ozvali, dekuji za ochotu.

Honza Dusak wrote (2000/03/31):
> myslim ,ze nachazi v adresari doc pouze v textove forme bez obrazku
> v iso imagich instalacnich cedecek , ktere lze stahnout pres ftp .

Aha, diky, tohle jsem ani nevedel. Stahl jsem si 4.0-install.iso
a skutecne tam je v textove podobe v adresari /book.

> Pokud chces, ten soubor ti poslu ,ale je z 3.4-RELEASE .

Diky, uz neni nutne. Uz se mi jeden clovek nabidl, ze se mrkne
do skutecne knihy. Ale jak se zda, tak mnou hledana informace
tam neni. (Nic se nedeje.)

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science