POP3 a IMAP

Tomas TPS Ulej tps at ncc.nextra.sk
Wed Mar 29 13:39:40 CEST 2000

> tohle je off-topic dotaz, ale zajimalo by me, kdyz si to sam prelozite,
> tak tomu verite? Chyba (umyslna ci neumyslna) je prece zavisla na
> zdrojaku ne na binaru. Nebo pred prekladem ctete a kontrolujete vsechny
> zdrojaky? K tomu bych se chtel taky nekdy dostat, ale nemam na to cas.
>
> Rozumim tomu, ze si to prelozite sam, pokud pri prekladu pouzijete jiny
> options nez jsou default, to obcas delam taky.

Pokial bezis release je to ok z package. Pokial udrzujes current a tym padom
moze nastat nezhoda kniznic etc. je zrejme lepsie kompilovat lebo rozne
specialitky revizii fbsd sa pri packages prejavia hlaskou typu... core dump
:) Ja osobne aj z dovodu rychlosti instalujem maximum aplikacii cez pkg_add
alebo priamo sysinstallom. Samozrejme specialitky ako ssh sa z
pochopitelnych dovodov nepackaguju ')

Ja som za packages... porty pre mna sluzia na upravovane konfiguracie pre
kompilacie a dlhe zistovania how-to kedze rozbalia work/... aj s C zdrojakmi
a roznymi README, INSTALL, FAQ...

--
Tomas TPS Ulej
NEXTRA SK, Network Coordination Centre

Misdirection? Never give up, hold up your head and go!