POP3 a IMAP

Stepan Chladek snappy at gyzamb.cz
Tue Mar 28 23:58:49 CEST 2000

On 28-bre-00, Jiri Calda wrote:
>AHOj,

>Pouzvas DES nebo MD5 knihovnu. Nektere programy nepouzivaji systemovou
>knihovnu a pak muzes mit problem se spatnou podovou hesel..
>Podivej se, kam mas v adresari /usr/lib/libcrypt* link. Je-li to link na
>libdescrypt, tak by to melo fungovat. Pokud ne, tak je otazka, s cim je
>ten balik prelozen..

Ty linky jak si psal mi ukazuji nasledovne:

libcrypt.a -> libscrypt.a
libcrypt.so -> libscrypt.so
libcrypt.so.2 -> libscrypt.so.2
libcrypt.so.2.0 -> libscrypt.so.2.0
libcrypt_p.a -> libscrypt_p.a

Je to v poradku? Jinak pouzivam MD5. Aspon to tak vypada :-)

Taky jsem trochu zaexperimentoval s kompilaci a vysledek je nasledujici:

1) kdyz jsem to zkompiloval z ports normalne pres "make" a "make install",
   tak byl vysledek jak jsem popsal v predchozim mailu. Hazi to "Bad login".

2) kdyz jsem upravil Makefile tak, aby tam v nem bylo vsude "ALL_TARGET=bsf",
   coz by melo pri kompilaci prelozit binarku tak, aby byla uzpusobena pro
   FreeBSD. Vysledek? Uz to nehlasilo "Bad login", prihlaseni probehlo zrejme
   v poradku, ale zase to pro zmenu nestahlo postu daneho uzivatele. Nu coz
   :-)

a nakonec ...

3) kompilace primo ze zdrojaku (ne pomoci ports). Dle README jsem to
   zkompiloval pomoci "make bsf". A voila! Deamony funguji (ipop3d a imapd)!!
   Problem je v tom, ze oproti predchozim pokusum maji vysledne binarky
   cca 1.1MB coz se mi oproti predchazejicim pokusum (15, 20 a 60KB) zda
   trochu moc. Nicmene to ted funguje, ale rad bych s tim neco udelal.
   Ty velikosti binarek me desi vzhledem k tomu, ze se musi pokazde natahovat
   a zabiraji moc mista.

To jsou moje zkusenosti. Ma nekdo lepsi? :-))

         Stepan Chladek