POP3 a IMAP

Stepan Chladek snappy at gyzamb.cz
Tue Mar 28 18:18:42 CEST 2000

Zdravim.

Mam problem s nastavenim POP3/IMAP serveru.
Prekompiloval a nainstaloval jsem balik /ports/mail/imap-uw
coz by mela byt sada POP2/POP3 a IMAP daemonu.

Bohuzel pri pokusu o vyzvednuti posty (pres pop i imap) mi to hlasi toto:

Bad PASS command response: -ERR Bad login

v /etc/services mam:

pop3            110/tcp    #Post Office Protocol - Version 3
pop3            110/udp    #Post Office Protocol - Version 3
imap            143/tcp    imap2 imap4 #Interim Mail Access Protocol v2
imap            143/udp    imap2 imap4 #Interim Mail Access Protocol v2

a v /etc/inetd.conf:

pop3    stream  tcp     nowait  root    /usr/local/libexec/ipop3d       ipop3d
imap4   stream  tcp     nowait  root    /usr/local/libexec/imapd        imapd

takze vsechno by melo byt OK. Zrejme je to tedy nejaka "fligna" v nastaveni
vyse zminenych daemonu.

Kdyz misto ipop3d pouziju popper, tak to chodi normalne,
jenom mi do messages hazi hlasku u klientu, kteri nemaji reverzni preklad
IP adresy (pripad meho kolejniho stroje). Neslo by i toto nejak odstranit?
Nikde na netu jsem k tomu nic nenasel (ani k popperu, ani k imapd/ipop3d)

      Diky za jakekoli infos.

               Stepan Chladek