znaky bez makcena (hacku)

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Mon Mar 27 18:59:02 CEST 2000

Pavol Adamec wrote (2000/03/27):
> vo FreeBSD 3.4 Release, XFree86 3.3.6 s nainstalovanymi iso8859-2
> fontami a nastavenym prepinanim medzi US a SK klavesnicou vsetko
> funguje ok az na to,
> ze nemozen napisat znaky s makcenom (hacek, caron) - scaron, zcaron,
> tcaron,... Cez deadkey + znak dostanem len znak bez makcena (s dlznom a
> prehlaskou to funguje), samotny klaves pre patricny znak negeneruje nic.

To zase vypada na chybejici lokalizaci systemu. LANG (nebo LC_ALL nebo ...)
musi byt nastaveno na nejakou iso-8859-2 lokalizaci v /usr/share/locale/
(pokud treba hledate sk_SK, zkuste nejakeho slovenskeho kolegu, ktery
to vyresil - ja jsem jeste tak daleko nedosel) a stejny nazev musi byt
obsazen v /usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.alias, takze kdybyste mel
/usr/share/locale/sk_SK.ISO_8859-2, mel byste tam pridat:

sk_SK.ISO_8859-2	sk_SK.ISO8859-2

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science