ftp.sk.freebsd.org aka ftp.freebsd.sk

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Mar 22 12:00:06 CET 2000

Tomas TPS Ulej wrote (2000/03/22):
> Na uvedenych lokaciach sa nachadza kompletny mirror ftp.freebsd.org vratane
> distfiles a packages.

A jak to vypada s 4.0-install.iso? ;-)

PS1: Ja s tim zatim marne bojuju. Images pro i386 i alpha se mi sice vcera
zacaly stahovat brzy po uvolneni pristupovych prav, ale nekdy po 22:00
doslo ke ztrate spojeni. A takhle se to po nejakem case deje stale dokola.
Zda se, ze problemy s pripojenim noveho ftp.freesoftware.org jeste
nepominuly. Ach jo.

PS2: Doufam, ze se dnes karta obrati - pred chvili jsem spustil sileny
skript, ktery image stahuje po libovolnych castech. No - zatim jsem si
dovolil jen 20 vlaken. Ale vypada to nadejne, protoze po dvaceti minutach
se uz stahlo 100 MB...

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science