Apache a ASP

Rehor Petr p.rehor at decros.cz
Mon Mar 20 10:01:41 CET 2000

Zkousel jsem Apache::ASP ze CPANu s mod_perl a Apachem (zatim jen
na WinNT ale chci to provozovat na FreeBSD). Vypada to pomerne dobre.
Ma jedinou nevyhodu (nebo vyhodu :-) - jako skriptovaci jazyk se
pouziva Perl. Vzhledem k tomu, ze je to kompletne v Perlu jsou
do toho dodelana nejaka vylepseni oproti puvodnimu reseni:
(bezpecnejsi
cookies pro identifikaci sessionu, sessiony pres URL misto cookies,
metody Script_OnStart a Script_OnEnd, cleanup procedury, hashe misto
Win32::OLE kontejneru ...)

Pokud nepotrebujete prenaset existujici aplikace ve VisualBasicu
nebo JavaScriptu je to pomerne zajimave prostredi pro Apache/Perl.

Petr Rehor

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic