Cestina ve FreeBSD 4.0 a XFree86-3.3.6

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Fri Mar 17 12:48:05 CET 2000

Ladislav Kostal wrote (2000/03/17):
> A ako to je s novymi XFree86 4.0, co sa tyka pocestenia/poslovencenia?
> Viete poradit?

Instalovat jsem je zatim nezkousel, ale podle binarek, ktere jsem videl,
si myslim, ze:

1) S locale.alias je to tezke, ale neni problem si spravny radek
   pridat sam. Potiz je v tom, ze XFree se na muj fix zatim vykaslalo
   a kdyz nekdo delal port XFree-4, tak sice patch locale.alias
   prenesl, ale spatne...
   Asi je spravny cas urgovat XFree a pozadat autora portu XFree-4
   o opravu - jdu to hned udelat.

2) Compose soubor se shoduje.

3) Fonty v adresari .../fonts/latin2 uz sice mohou byt, nejsou ale
   kompletni a ne vsechny jsou spravne, takze bych je zkusil smazat
   a spustit ISO8859-2-bdf.INSTALL. Teoreticky by mohla davka zafungovat
   i na XFree-4.0.

4) S TrueTypy je asi situace stejna.

5) Soubor czsk se shoduje.

Takze sice jsem XFree86-4 zatim instalovat nezkousel, ale krome
locale.alias by mohlo byt vse stejne.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science