CSTeX package

Martin Machacek mm at i.cz
Mon Mar 13 10:23:45 CET 2000

On 10-Mar-00 Pavel Janik ml. wrote:

> beta verze teTeXu obsahuje kompletní csTeX:
>
> package=teTeX
>         site=ftp.rrzn.uni-hannover.de
>         remote_dir=/pub/local/misc/teTeX-beta/
>         exclude_patt=xdelta
>         local_dir+teTeX
>
> doporučuji používat tento.

Mohu jen doporucit, funguje dobre. Pouzivam kombinaci LyX / teTeX k plne
spokojenosti. Vyuzil bych prilezitosti a optal se, jestli nekdo nevi o dobrem
ceskem slovniku pro ispell. Ten, ktery mam (bohuzel momentalne nejsem schopny
nijak identifikovat o jaky se jedna a ani si uz nepamatuju, kde jsem ho
splasil) neni uplne nejuzasnejsi, protoze pomerne spatne zachazi s tvary slov
(pocitac a pocitaci jsou pro nej sve ruzna slova).

        Martin

---
[PGP KeyID F3F409C4]