DHCP, WINS server ...

Martin Machacek mm at i.cz
Tue Feb 29 01:31:22 CET 2000

On 28-Feb-00 Stepan Chladek wrote:
> Existuje na FreeBSD neco co by se umelo tvarit jako WINS server na NT

Ano, samba. Viz /usr/ports/net/samba. Pro Windows 9x umi dokonce fungovat jako
domain controller.

> a nejaky DHCP daemon, ktery by umel stanici posilat vsechno to,
> co umi posilat DHCP na NT?

Ano, isc-dhcp. Viz /usr/ports/net/isc-dhcp2. Umi vse co NT s vyjimkou
pridelovani adres podle uzivatelskeho jmena.

Oboji s uspechem pouzivam v siti obsluhujici cca. 50 lidi s Windows 9x, NT a
2000. Zadny NT server jsme tu nikdy nemeli a dukud tu budu, tak ani mit
nebudeme.

> Potreboval bych nekde tyhle veci (kuli optimalizaci provozu na siti
> MS network) a nechce se mi tam strkat NTcka a tim mimo jine porusovat
> autorska prava, ze. :-)

Strkat nekam NTecka a navic jeste kradena je naprosta ztrata casu :-).

        Martin

---
[PGP KeyID F3F409C4]