samba (let's dance)

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Tue Feb 1 18:24:06 CET 2000

Ja vim, ze ten muj prispevek neni moc konstruktivni, ale nebylo by lepsi se
na pouzivani diakritiky v jmenech souboru vykaslat.
Nevim v jakem prostredi pracujes, ale s tim jsou jen problemy, kdyz je
treba takovy soubor poslat nekam do zahranici, stahnout ho treba ftp(eckem)
z masiny, ktera diakritiku nepodporuje, nebo ji jinak koduje (jak zadat to
jmeno ???) apod.
Ja bych to vzal z druhe strany a osvetove pusobil na uzivatele v tom
smyslu, ze pouzivat diakritiku ve jmenech souboru je zhovadilost.

Mira

Slavo Uhrin <slavo at nt.cenezu.sk>@freebsd.cz on 01.02.2000 17:50:25

Please respond to users-l at freebsd.cz

Sent by:  owner-users-l at freebsd.cz