HOWTO pro nastaveni DNS servery?

jiri at navratil.cz jiri at navratil.cz
Fri Jan 14 11:07:02 CET 2000

Datum jde ode mne vporadku.

Ten script by byl k mani?

Jirka

"Tomas TPS Ulej" <tps at ncc.nextra.sk>
Sent by: owner-users-l at freebsd.cz
14.01.2000 10:42
Please respond to users-l

        To:     <users-l at freebsd.cz>
        cc:
        Subject:        RE: HOWTO pro nastaveni DNS servery?

Spravujem DNSka, kde mame asi tak 18000 domen. Z toho 3000 je primarnych.
Ostatne su sekundarky. Rucne to naozaj nejde ;))) Zacina to tym, ze na
vsetky servre (u mna jeden primar jeden sekudnar) potrebujem z jedneho
miesta dostat potrebne info ze ktory server je primar, ktory sekundar...
staci na to v podstate shell skript. Inak super datum Januar 70 :)

--
Tomas TPS Ulej
NEXTRA SK, Network Coordination Centre