Instalacia ver. 3.4 na 13 GB HDD

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Thu Jan 13 11:18:04 CET 2000

zgebura at nettaxi.com wrote (2000/01/13):
> pri vybere novice instalation, mi zobrazuje fdisk len 3 GB HDD ako wd03,
> 13 GB disk mi vobec nezobrazi. Tento problem sa objavil aj na starsich
> release od verzie 3.1.
> Vie mi niekto poradit, co treba urobit aby to nainstalovalo na 13 GB
> disk. Na tom disku 3 GB pouzivam pre Windowsy. Ostatne je volne. Boot
> manager sa tiez nie je schopny nainstalovat. Linux RH 6.0 alebo 6.1 nema s tymto diskom problemy.

Co hlasi jadro pri bootovani? Pokud to spravne chapu, tak jadro nalezlo
jen jeden disk pripojeny jako master na druhem IDE kanalu a disk
pravdepodobne pripojeny na prvnim IDE kanalu nemuze najit? To je skutecne
docela divne. Jak je nastaven BIOS? FreeBSD se preci jen do BIOSu diva
trochu vic, nez Linux.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science